пятница, 4 сентября 2015 г.

Ще раз про #зраду та недолугих #всьопропальщиків (анатомія децентралізації)





Щоб закрити питання про зміни до Конституції, які були проголосовані 31 серпня, посилайте прихильників #цезрада, #всьопропало та #порахвсіхзлив читати наступну статтю. І після цього зрозумієте чому Рашка, бойовики і всілякі українські популісти Ляшки, Тімохи-каляски, Коломойські, Садові і Собіпомічі, Правосекі, Тягнибоки та інші так були проти цього голосування. Все по поличках розжовано:

Така Зрада, що аж Перемога

В цій статті будуть зібрані відповіді на всі питання, що пов'язані із внесенням змін до Конституції у зв'язку з Мінськими домовленостями. Тут нема інсайдів, таємниць або секретної інформації. Все нижченаписане доступно з відкритих джерел.

Технология Ванна в ванне. Наливная ванна. Эмалировка и реставрация ванн, ремонт ванной, лучшая цена и гарантия по восстановлению эмали.

1.1. Децентралізація була потрібна Україні. Без Мінських або з ними, але ці зміни назріли давно. Украна просто включила в текст те, що ми й так збирались робити.
1.2. Особливий статус або спеціальний статус не є чимось новим в Конституції України. У нас існував і існує пункт 16 Статті 92 Конституції.

Порівняйте


Можна було надати той самий спеціальний статус всім містам Донбасу простою більшістю голосів й без змін до Конституції. І було б майже те саме, бо Донбас є найбільш урбанізованим регіоном України. Окрім того, враховуйте, що після децентралізації, що закріплена в Конституції, Україні був би потрібен особливий інструментарій для провадження окремої політики в районах Донбасу після АТО. Там потрібне додаткове фінансування для відновлення регіону, там потрібно мати можливість обмежувати діяльність самоврядування і т.д. Все це можна оперативно робити, просто змінюючи Закон, а не Конституцію. І знову ж таки, ми включили в Мінські те, що й так треба було робити.

Мы делаем качественный ремонт быстро, профессионально и дешево.
1.3. Крики про те, що тепер спеціальний статус окремих районів буде визначатись простою більшістю і там можна накрутити все, що завгодно, є безпідставними. Навіть якщо раптом у нас в Верховній Раді виникне більшість з ідіотів які захочуть прийняти ідіотський закон щодо особливостей місцевого самоврядування, то ще є Президент зі своїм вето, для подолання якого потрібно ті самі 2/3 голосів, що й для зміни Конституції. А якщо у нас і Президент буде ідіотом, то особливості місцевого самоврядування - це саме останнє, що вас буде турбувати.
1.4. Чи можна робити зміни в Конституцію в умовах воєнного чи надзвичайного стану? Ні, не можна. Так, у нас є АТО, гібридна війна, прихована зовнішня агресія – називати можна по-різному, але у нас немає ні воєнного ні надзвичайного стану. Законодавчих обмежень на зміни немає. А є політична позиція окремих партій.Ці партії просто не хочуть зняття депутатського та суддівського імунітету, наприклад. Ці партії не хочуть децентралізації і передачі влади на місця. Ці партії не хочуть реформи судочинства. Ці партії хочуть аби ми сиділи і чекали невідомо скільки, просто тому, що вони не хочуть змін.
1.5. Чи взагалі потрібні Україні Мінські домовленості? Чому ми повинні їх виконувати? Чи не простіше взяти зброю в руки і піти визволяти територію України?
Відмовившись від Мінських домовленостей, Україна опиниться сам на сам с Росією. І коли після перших успіхів України до нас знову зайдуть регулярні частини російської армії (Іловайськ нагадати?), то це буде конфлікт двох держав, а Європа, США та НАТО висловить занепокоєння і підсилить свою присутність на кордонах. Не більше. Ніхто не буде класти своїх солдат заради українців, які не можуть виконати свої домовленості. Чи можемо ми протистояти Росії у військовому плані? Що буде з економікою та реформами під час військового стану, скільки людей піде воювати під загальну мобілізацію (шосту хвилю нагадати?). Чи є у нас достатньо техніки, БК, екіпірування? Скільки Україна втратить чоловіків? Які будуть втрати серед мирного населення? Скільки міст буде розгромлено вщент?

Декоративное оформление стен вашего дома.
Хтось дуже хоче все це перевірити та кінець кінцем укладати Мінськ-3, але з особливим статусом на території половини держави та федералізацією або, взагалі, зі Східно-малоросійським федеральним округом.
Ні звичайно, є теоретична можливість, що ми виграємо, але яка буде ціна? Чи є сенс її платити? Для чого?
Мінські домовленості невигідні Росії. Вони мають санкції, вони мають зобов'язання, вони не можуть піти в наступ, бо є міжнародні зобов'язання і вони стануть агресором для всього світу. Вони не можуть їх виконати, бо це буде внутріншньоросійський програш. Єдиний шанс вийти з них – це порушити ці домовленості руками самих українців. Хто активно в Україні допомагає Кремлю – вирішуйте самі.
1.6. Не можна змінювати Конституцію під зовнішнім тиском. Згоден. Але ми взяли на себе зобов'язання, які й так збиралися робити (див. п. 1.1., 1.2.). Тут немає зовнішнього тиску. А якщо б ми прописали в Мінських, що будемо реформувати державні закупівлі, то не треба було б цього робити, бо це зовнішній тиск?
Зі всього вище написаного можна зробити висновок, що зміни в Конституцію є цілком логічними, виправданими та необхідними нам. А от що там з деталями самоврядування в окремих районах Донбасу?

Декоративное оформление стен вашего дома.

Частина 2. Закон про особливості самоврядування

Статті цього закону та їх трактування є предметом найбільших маніпулювань та брехні. Цей закон прийнятий на виконання Мінських домовленостей та підкріплений пунктом 18 Перехідних положень зміненої Конституції. Давайте розберемо та уважно на нього подивимось.
2.1.Найбільш важливим в цьому Законі є пункт 4 статті 10. Цей пункт описує умови, за яких весь цей закон почне діяти.

Умови такі (Коротко, враховуючи Мінські домовленості):
а) територію України покидають всі найманці, незаконні збройні формування та російські солдати
б) Україна отримує контроль над кордоном та територією зони проведення АТО
в) Верховна Рада призначає позачергові вибори
г) Відбуваються чесні і прозорі вибори на цій території
д) вибрані представники формують органи місцевого самоврядування
Тільки після виконання цих пунктів і в такій послідовності починають працювати статті 2-9 цього Закону, які ми розберемо нижче
2.1. Стаття 1 Закону каже про те, що цей Закон діє тільки 3 роки. Тобто, все нижче написане, навіть якщо вступить в дію, буде працювати тільки до вересня 2017 року.

2.2. Стаття 2. Загальні фрази, розбирати нема чого
2.3. Стаття 3. Найцікавіше. Прочитайте її стільки раз скільки вам треба аби побачити Перемогу.

Слово «закону» написано з маленької букви. Мається на увазі не цей Закон про особливості місцевого самоврядування, а закон як загальна сукупність. Частиною цієї сукупності є «Проект Закону про недопущення переслідування та покарання осіб-учасників подій на території Донецької та Луганської областей».


Дія цього Закону не розповсюджується на тих, хто
а) брав участь у діяльності органів влади ДНР/ЛНР або протидіяв АТО
б) посягав на життя чиновника (Стаття 112 КК)
в) вчиняв диверсії (Стаття 113 КК)
г) вбивав (Стаття 115 КК)
д) вчиняв тяжкі тілесні ушкодження (Стаття 121 КК, частина 2)
е) захоплював заручників (Стаття 147 КК, частина 2)
ж) торгував людьми або вчиняв незаконні угоди щодо людей (Стаття 149 КК)
з) ґвалтував (Стаття 152 КК)
и) задовольняв сексуальну пристрасть в неприродній спосіб (Стаття 153 КК)
і) вчиняв розбій (Стаття 187 КК)
ї) займався контрабандою (Стаття 201 КК)
а ще – вчиняв терористичний акт, наругався над могилами, посягав на життя співробітника силового органу, захоплював у заручники чиновника, посягав на життя судді, судового виконавця чи захисника в суді,посягав на представника іноземної держави, влаштовував геноцид.
Також цей Закон не розповсюджується на тих, хто вже засуджений або приймав участь в катастрофі Боїнгу.
Більше того, аби скористатись цим законом і звільнитись від слідства треба в місячний (!) термін подати заяву до органу досудового слідства. Ті, хто таку заяву не подасть в місячний (!) термін не можуть розраховувати на цей Закон. А така заява – це як явка з повинною. Тобто не наші органи будуть бігати за терористами, а вони самі приходити до слідчого.

Ще одне. Це поки що проект. Він не підписаний Президентом. Цей закон почне діяти як тільки його підпише Порошенко. Станеться це 31 грудня 2015 року, скоріш за все. Тобто в останній день, коли Росія повинна віддати контроль над регіоном. І ті, хто до 1 лютого не прийде до СБУ із заявою на себе – для них ніякої «амністії» не буде.
Порівняйте це із заявами політиків про Гіві в українському Парламенті.
2.4. Стаття 4. Ми підтверджуємо дію вже діючого закону (до вересня 2017 року). В чому проблема?

2.5. Стаття 5. ВР не може розігнати місцеву раду. А якщо ВР змінить цей Закон? А, навіть, якщо не змінить, то що заважає зупиняти дію рішень цих рад?
Особливий порядок призначення суддів та прокурорів за участі органів самоврядування? Ок, створимо комісію, яка простою більшістю голосів буде призначати. До складу увійдуть по одному представнику Вищої Ради Юстиції, Прокуратури, Президента, з кожної фракції ВР, та один представник місцевої влади. Участь приймали? Приймали. Дякуємо, до побачення.

2.6. Стаття 6. «Можуть укладати». А можуть і не укладати. І з моменту схвалення Кабінетом Міністрів


2.7. Стаття 7. Кабінет Міністрів затвердить спеціальну цільову програму на 1 млн. гривень. Вам від того погано стане?


2.8. Стаття 8. Ні про що. Просто підтверджує право органів місцевого самоврядування на те, що в них і так є.


2.9. Стаття 9. Загони місцевої міліції у відповідності з законодавством України? Тобто вони будуть зобов'язані виконувати закони і підпадуть під нагляд відповідних органів України? Причому, на цих територіях буде також діяти МВС? Жах який.


Частина 3. Висновки.

Україна примудрилася виконати Мінські домовленості, по суті не взявши на себе ніяких додаткових зобов'язань. Все, що ми на себе взяли нам так чи інакше довелось би приймати в разі звільнення регіону.
Я не думаю, що в тих партіях, що виступають проти виконання Україною мінських домовленостей немає юристів. Є в них юристи і вони провели такий самий чи подібний аналіз. І ці партії на 100% знають, що нічого надзвичайного, поганого чи такого, що шкодить Україні немає ні в законах, ні в змінах до Конституції. Чому ж тоді вони нагнітають протистояння, розповсюджують фейки про Гіві-депутата, маніпулюють, нагнітають ситуацію в країні та розколюють її? В мене є два варіанти:
1. Заробитина цьому політичних дивідендів. Це низько та підло. Це проти інтересів України.
2. Руками України зірвати домовленості, які не вигідні Кремлю. Це – зрада України.
Думайте власною головою. Читайте першоджерела, різні точки зору, співставляйте та робіть власні висновки. Голова – вона ж не тільки щоб туди їсти та кричати нею «Вальцман зрадник!»
І ще одне, я сподіваюсь, що на цих виборах в місцеві органи влади ви не пустите туди тих, хто працює проти України. Це ваш вибір, це люди, які будуть представляти ваші інтереси на місцях. Подумайте над цим, щоб потім ви не шукали винних.

Автор: Пилип Духлій,
 Site.ua
Взято з блога- Олег Леусенко

Волонтерская помощь армии, український волонтерський рух.

Интернет реклама УБС